פתרונות מיקרוסופט

מלכיאל מתמחה באספקת יישום והטמעת טכנולוגיות מיקרוסופט, ובכללם software it solutions, המעניקים מענה לאתגרים העסקיים של מגוון לקוחותיה בשוק הישראלי.

במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק בין החברות מלכיאל משווקת ומיישמת מגוון פתרונות ניהול של מיקרוסופט בכללם:

Exchange 2013
פתרון מלא לשרת דואר ארגוני המאפשר לגשת אל הדואר האלקטרוני מכל מכשיר, בכל עת ובכל מקום בעולם. השימוש בפתרון ה- Exchange של מלכיאל משפר את יכולות השיתוף הארגוני של יומנים, חדרי ישיבות, אנשי קשר, תיקיות ומשימות, מייעל את רצף העבודה והתהליכים הארגוניים. כל זאת תוך סנכרון וגיבוי מלא של התכנים והמידע ושחזורם בהתאם לצורך, וללא העלויות הכרוכות ברכישת תחזוקת ושדרוג מערכת ייעודית.
Windows Server 2012
השימוש ב- Windows Server של מיקרוסופט מאפשר ארגונים לפתור אתגרים, למקסם משאבי חומרה, לשלב את יתרונות הענן במערכות המידע, וליהנות מתשתית וירטואלית מתקדמת. סביבת העבודה המודרנית שמציעה טכנולוגית Windows Server מאופיינת בגמישות, ופתיחות, כמו גם לנהל בפשטות סביבה מרובת שרתים, לגשת בחופשיות ליישומי הענן.
Hyper V
טכנולוגית הווירטואליזציה של מיקרוסופט לענן פרטי וענן ציבורי בסביבת עם פלטפורמת Windows Server 2012. טכנולוגית Hyper V מאופיינת בביצועים גבוהים, אינטגרטיביות עם מגוון תשתיותIT , יכולות מיגרציה גבוהות, מדרגיות, גמישות, אבטחה ובידוד, המעניקות מענה לכל תרחיש בענן משותף ליחידות עסקיות שונות באותו ארגון או בין ארגונים שונים.
Small Business Server
מלכיאל מתמחה בהטמעת מערכות Small Business Server  של מיקרוסופט המיועדות לעסקים וארגונים קטנים ובינוניים עם עד 50 תחנות עבודה ומאפשרות עבודה בסביבה וירטואלית, גישה משותפת ומאובטחת לאינטרנט, גישה מרחוק ניהול לקוחות, שיתוף קבצים, ניהול יישומים ועוד. חבילת התוכנות SBS מגיעה בגרסאות שונות וכוללת מגוון רחב של יישומים עסקיים, בכללם שרת דואר  Microsoft Exchange Server, שרת יישומים Microsoft SQL Server, שרת אינטרנט  Microsoft IIS Server, שרת גישה ואבטחה לאינטרנטMicrosoft ISA Server , שיתוף קבצים ומדפסות  ושרת פקסיםMicrosoft Fax server. עשרות ההתקנות והשדרוגים שמלכיאל בצעה בתחום SBS  מאפשרים לארגונים למקסם את יתרונות האינטרנט, למנף את קשריהם עם לקוחותיהם, ולייעל שיתופי פעולה ותהליכים עסקיים פנים ארגוניים.
SQL Server
פלטפורמת יישומים של מיקרוסופט המציעה מגוון כלים ארגוניים המאפשרים למקסם את מלוא הערך מהמידע ברמת ביצועים גבוהה, זמינות, תמיכה, ואבטחת מידע מוגברת ובמקרים מסוימים גבוהה במיוחד. פתרונות ה- SQL שמלכיאל מיישמת מעניקים פלטפורמה מובנת מלאה המאפשרת למקסם את משאבי ה-IT  הזמינים בארגון ואף לפתח במהירות ויעילות פתרונות תוכנה חדשים.

הפתרונות שלנו

בין הפתרונות שאנחנו מציעים:

  • תשתיות חומרה ותוכנה
  • פתרונות וירטואליזציה
  • פתרונות מיקרוסופט
  • גיבוי ואחסון
  • תשתיות VDI
  • מחשוב ענן
תשתיות חומרה ותוכנה
פתרונות וירטואליזציה
פתרונות מיקרוסופט
גיבוי ואחסון
תשתיות VDI
מחשוב ענן
תשתיות חומרה ותוכנה
הספקטרום הרחב של פתרונות מיחשוב לעסקים שלנו כולל סט מקיף של מוצרי חומרה, תוכנה, תקשורת מחשבים ושירותי IT אינטגרטיביים, המשתלבים בפרויקטים שהחברה מנהלת ומיישמת עבור לקוחותיה.
פתרונות וירטואליזציה
מלכיאל מספקת פתרונות וירטואליזציה (virtualization) מקצה לקצה שהופכים את סביבת העבודה לידידותית וירוקה.
פתרונות מיקרוסופט
מלכיאל מתמחה באספקת יישום והטמעת טכנולוגיות מיקרוסופט, ובכללם software it solutions, המעניקים מענה לאתגרים העסקיים של מגוון לקוחותיה בשוק הישראלי.
גיבוי ואחסון
כמויות מידע עצומות, גיבוי נתונים, אבדן מידע קריטי וסכנת השבתה הם רק חלק מהאתגרים עימם מתמודדים ארגונים גדולים ועסקים קטנים כאחד, מערכי האחסון והגיבוי שמלכיאל מקימה ומיישמת באתרי לקוחותיה מצמצמים את החשיפה לסיכונים אלה.
תשתיות VDI
הווירטואליזציה (Virtualization) שמלכיאל מבצעת כוללים העברת ארגונים מסביבות עבודה עתירות מערכות מחשוב יקרות, איטיות ומגבילות, לסביבות עבודה רזות, ויעילות המאפשרות להתמודד טוב יותר בסביבה עסקית משתנה.
מחשוב ענן
מלכיאל מתמחה באספקת שירותי מחשוב ענן (Cloud computing), אירוח (Hosting), תקשורת, אבטחת מידע והתאוששות מאסון.
LOGO

אנחנו במלכיאל מחשבים דוגלים במתן שירות אישי ומקצועי לכלל לקוחותינו.

חלק מהשירות שאנו מציעים, תחזוקה שותפת לחברות גדולות כקטנות, שירותי יעוץ לחברות וארגונים.

טלפון: 052-657-9969

דוא"ל: info@malkiel.co.il

מצא אותנו

תנו לנו לחזור אליכם