שירותי מיקור חוץ

מלכיאל מתמחה באספקת שירותי ייעוץ ומיקור חוץ לניהול מערכי מחשוב גדולים כקטנים בקרב חברות וארגונים מהמובילים בארץ

הניסיון המוכח והידע המקצועי שצברנו במשך שנות עשייה מאפשרים לנו לספק לך את הפתרון המתאים ביותר להתמודדות עם האתגרים העסקיים היום יומיים ולהעניק לך:

גמישות תפעולית וחסכון בעלויות – צוות ה- IT במערך שירותי מיקור החוץ שלנו ממוקם במשרדיך, מכיר היטב את הצרכים והדרישות של ארגונך ומסוגל לטפל מיידית בכל נושא. תודות למערך הזריז והגמיש שלנו אנחנו מחליטים במהירות, פועלים ביעילות ומסוגלים להציע לך את כל היתרונות תחת קורת גג אחת ובמחיר אטרקטיבי. הגמישות התפעולית והצוות המיומן שמספק מערך שירותי מיקור החוץ שלנו פוטרים אותך מיחסי עובד מעביד וחוסכים לך את העלויות הישירות והטרחה.

זמינות מיידית וגיבוי תמידי – בכל רגע שתצטרך עומדים לרשותך צוות אנשי מקצוע ותשתיות טכנולוגיות מהשורה הראשונה שהוכשרו להיענות לכל אתגר בזמינות מלאה ובזמן תגובה מהיר. צוות הגיבוי שלנו יודע להתמודד גם עם קריאות דחופות ומקרי חירום, מסוגל להחליף את אנשי המקצוע הקבועים המשרתים אותך ומוכשר למלא את מקומם מיידית, במקרי היעדרות בלתי צפויים או מתוכננים.

אחריות מקצועית כוללת – שיתוף הפעולה של מלכיאל עם לקוחותיה מאפשר להם ליהנות משותף אסטרטגי אמין ומומחה בתחומו שמנהל עבורך את מערך המחשוב הארגוני ומאפשר לך בכך להשיג תוצאות מקסימאליות במינימום השקעה.

שירותים נוספים שלנו

כחלק משירות מוצלח ללקוחות שלנו אנחנו מציעים עוד מגוון של שירותים:

  • תשתיות חומרה ותוכנה
  • פתרונות וירטואליזציה
  • פתרונות מיקרוסופט
  • גיבוי ואחסון
  • תשתיות VDI
  • מחשוב ענן
תמיכה טכנית
שירותי מיקור חוץ
שירותי חומרה
שירותי תוכנה
תמיכה טכנית
רכז התמיכה (Helpdesk) של מלכיאל מתמחה במתן שירותי תמיכה ובתפעול מערכי המחשוב הארגוני של לקוחותיה.
שירותי מיקור חוץ
מלכיאל מתמחה באספקת שירותי ייעוץ ומיקור חוץ לניהול מערכי מחשוב גדולים כקטנים בקרב חברות וארגונים מהמובילים בארץ.
שירותי חומרה
אנו מציעים ללקוחותנו ולציבור הרחב להפיק את המירב מציוד המחשוב שלנו באמצעות מעבדות השירות. המעבדות מתמחות בתיקון, תחזוקה, שדרוג והשבחת שרתים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, מדפסות, סורקים, מקרנים, מסכים טלוויזיות ומגוון רחב של ציוד היקפי נוסף.  
שירותי תוכנה
מלכיאל דוגלת בערכי השירות, המקצועיות והאיכות, ובכל עת מעניקה ללקוחותיה את חווית השירות הטובה ביותר,תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות השירות.
LOGO

אנחנו במלכיאל מחשבים דוגלים במתן שירות אישי ומקצועי לכלל לקוחותינו.

חלק מהשירות שאנו מציעים, תחזוקה שותפת לחברות גדולות כקטנות, שירותי יעוץ לחברות וארגונים.

טלפון: 052-657-9969

דוא"ל: info@malkiel.co.il

מצא אותנו

תנו לנו לחזור אליכם